Zas po nějaké době pár novot na webu a doma...

23.01.2021 21:59

Ke dnešku jsem konečně stvořila profily našich mladých ocasníků. Profil tak mají holky Maryša, Marfa, Madlen, Nadine, Nicolletta, Nerana, Nyrthy a Poletucha a také kluci Nathanael, Orion a Oscar. Ještě tedy nemají aktuální profilové fotky, ale dnešek se k focení moc nehodil. Nemám doma žádný ateliér ani kloudná světla a tak vždy musím využít k focení jen slunečných dní, aby ty interiérové fotky můj dědoušek foťák zvládal ostřit. A dnes bylo zataženo celý den. No škoda, tak snad jindy.

Také jsem aktualizovala a doplnila pár textů na webu a vyházela některé již nepotřebné sekce pryč. Ostatní tu samozřejmě zůstává jako archiv a zdroj informací pro všechny příchozí.

Čas neúprosně pádí a přináší nevyhnutelné. Během uplynulého měsíce nás opustili další naši staříčkové.

31.12.- poslední den roku 2020 byl pro nás smutný Silvestr. Na Druhý břeh tiše odešla naše potkaní bábinka Grýla- modrá princezna, zasloužilá maminka vrhu K3. Bylo jí dva roky a téměř 5 měsíců.

8.1. nás opustil dvouletý klouček Chrizar- musel být uspán. Našla jsem toho mého nešťastníčka s vyhřezlým střevem. Veterinář, když to viděl, rovnou řekl, že tohle už nespraví ani kdyby se na hlavu stavěl, střevo bylo již vysušené a "mrtvé" a nemělo by smysl pokoušet se jej operativně navrátit zpět. Nemohla jsem nechat, aby se trápil. Vyprovodila jsem Chrizara na poslední cestu :'(

20.1. navždy usnul náš Gregor. Už na něm bylo stáří znát, byl pomalejší, hodně spavý. Usnul v domečku a už se nevzbudil. Byly mu 2 roky a 2 měsíce.

Miláčkové moji, chybíte mi...

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode