Onera porodia mrtvá mláďátka :-(

10.11.2016 11:16

Onerka si pěkně v termínu postavila hnízdo a začala rodit večer 4.11., tak jsem ji nechala v klidu rodit a šla jsem spát. Ráno ve čtyři jsem vstala a šla to zkontrolovat. Měla pod sebou v hnízdě 5 mrtvých miminek. Snažila se, olizovala je... Vzala jsem jí a na pohmat se mi nezdálo, že by v ní něco zůstalo. Krev tam nebyla skoro žádná. Onerka vypadala v pořádku, nebyla apatická, naježená ani nekrvácela. Jedno mimi bylo výrazně větší než ostatní, ale zas ne žádný extrém, všechna vypadala dobře vyvinutá. Tak nevím co se tam odehrálo. Možná vzpříčené mládě? Kdoví...
Do toho všeho jsem měla odjíždět na výstavu do Prahy, ale o Onerku jsem se bála a málem jsem fakt neodjela. Naštěstí maminka byla tak moc hodná, že zajela ke mě pro Onerku a vzala si jí k sobě domů a zašla s ní hned ráno na sono, zda je fakt všechno venku. Naštěstí bylo. Ještě že mamku mám, už jsem byla skoro smířená s tím, že na výstavu nedorazím. Díky mami! Onerka je v pořádku, hned papala a běhala, jakoby se nechumelilo. No aspoň že tak...

Na výstavu jsem jela. Byl se ukázat Morlok a vysloužil si 89 bodů ve třídě mladý samec- mazlík.

Také jsem si na výstavě převzala naše trojčátka- vrh R2, který odchovávala Helča Mousevillka. Krásní tři úžasňáci a mezi nimi můj velký úspěch! První LH velveteen ruský stříbrný Pekelníček! Mám obrovskou radost, že se mi podařilo odchovat takový skvost! Už mám jen maličký krůček k americké modré v LH!

Mimi z vrhů T2 a U2 rostou do krásy, jsou to pěkná, tlusťoučká mimina, máme barvy černé, americké modré, ruské modré, minky, perlu a platinu a něco hodně bílého...co to asi je za překvápko? Za pár dní otevřou oči. A budou fotky. Těšte se!

Nyní máme v očekávání naši krásnou platinovou dumbinku Oru. Bude rodit co chvíli :-)

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode