Loučíme se...

16.08.2020 19:06

Dlouho jsme se neozvali, vím. Události pracovní i potkanářské nabraly šílený spád, nebyl volný čas, nebylo ani času na spaní. Tedy ne tolik, kolik by bylo potřeba.

Dlužím ještě rodokmeny k miminků, z vrhu O3. Zpracovávám postupně dle času, jak se zrovna naskytne chvilka si sednout k PC. N3 už je rozeslán. Dnes večer a během zítřka zpracuji slibované rodokmeny od O3 vrhu. Omlouvám se, že to tak trvalo, nečekala jsem takovou smršť práce a potkanářských problémů, že mi to sebralo veškerý volný čas včetně času na spaní.

Vrátily se mi dvě moje skoro rok a půl staré potkaničky a přišlo s nimi 6 cizích - všechny velice nemocné, vychrtlé, zanedbané, hladové, některé s nekrotickými nádory. Přišly od "paničky", která měla ode mně už několik potkaniček a vždy bývala dobrou majitelkou. Nyní se odstěhovala z bytu neznámo kam a potkany tam nechala. Zubožené, nemocné, vychrtlé na kost, nechala je poumírat napospas. Když je tam našli, už 4 z dvanáctičlenné skupiny potkanic to už měly za sebou (včetně dvou samiček ode mně). Po převezení přeživších osmi potkanic k nám, jedna z nich posléze musela být uspána, byla na tom opravdu moc zle. Ostatních 7 přeživších se u mě v karanténě dávají do kupy.

Vrh N3 byl dost smolný.

Nadine se mi vrátila po 10ti dnech u nové majitelky nemocná a dodnes je v karanténě a léčí se. Pravděpodobně bude mít trvalé následky. Byla nejmenší mimčo z vrhu a proto šla jen na mazlíčka, ale evidentně jí nesedlo konkrétní spolubydlení. I když už nemá zjevné známky zánětu, který si přinesla, je stále taková hubeňoučká a nějak neroste. Dvoje ATB udělaly svoje :-/ ale bohužel to jinak nešlo, bez nich by nejspíš zemřela velice záhy. Přestože mám na Nadine jednu další dobrou zájemkyni, kterou již znám, a trpělivě na ni čeká, až se Nadine uzdraví, nějak si netroufám dát Nadine z domu. Po kontrolních stěrech budeme moudřejší.

Nicoletta a Nerana byly poprvé zamluvené a nevyzvednuté z místa předání, podruhé byly od jiného člověka zamluvené a z místa předání vyzvednuté naprosto bez problémů. Po dvou dnech se jejich majitel změnil v hysterického blázna, ječel na mě v telefonu, že ty bestie moc smrdí a ať si pro ně okamžitě přijedu, nebo je vypustí do lesa. Domů jsem si vezla dvě vyděšené, rozklepané chudinky. Kdo ví, co s nimi prováděl. Po několik dnech Nicolettě začalo růst bříško... a 16.7. se jí narodilo 11 mláďátek. Evidentně nešlo o smrádek, ale o "nehodu", kterou vyřešil svým lhaním a hysterickými výstupy. Naštěstí jsou Nicoletta i Nerana zdravé. Nicol porodila hezky a bez komplikací, o svoje ratolesti pečuje vzorně. Jen ještě jsou velice ostražité a moc nedůvěřují. Nechci ani domýšlet, co za ty dva dny prožily. Každopádně máme na světě vrh P3, jejichž otce neznáme (možná je otců vrhu vícero, to už se bohužel nedozvíme). Máme 3 děvčátka a 8 chlapečků. Srstička standard a velveteen, jeden klučík má dumbo ouška, ostatní standard ouška. Barvy máme černé, mink, platinum, ruby eyed siam, černooký siam, a nejspíš šampaň(?). Vše je ve znacích- berkshire, hooded, bareback, capped. Snad se mi povede prťata zítra nafotit a uveřejnit fotky zde na webu. Miminka z tohoto vrhu půjdou jen těm nejspolehlivějším lidem. Jen těm, které znám nebo na doporučení. Fakt je nedám anonymovi, co se v esemesce neumí ani podepsat.

Píši sem do novinek jen zlomek těch šíleností, co jsem musela poslední týdny kolem potkanů řešit. Žel je těch nepěkných věcí kolem mnohem víc. Kdo vysedává u Facebooku, nejspíš je celkem v obraze. Já u něj nevysedávám, ale naopak zakouším některé šílenosti v kůži "slečny řešitelky".

11.8. usnula věčným spánkem úžasná, nezapomenutelná, nezdolná a dokonalá polodivočanda Divoženka, maninka dvou vrhů. Byla to už babička kmetského věku- dožila se neuvěřitelné 3 roky a více než 5 měsíců!!! Tím se stala nejdéle žijícím potkanem, kterého jsem měla tu čest mít doma od odstavu po poslední rozloučení. Byla jedním slovem úžasná. Divoženko, tak moc mi chybíš...

15.8. odešel na Druhý břeh i náš Gregory Sin Cera ve věku 2 let a 3 měsíců. Vzhledem k jeho hendikepu, jsem ani nedoufala, že se dožije přes dva roky. Jako mladý prodělal velice těžký zápal plic, tehdy jsme o něj málem přišli, a měl od té doby poškozené plíce. Poslední půlrok to bylo hodně slyšet a vidět, špatně se mu dýchalo, ale bohužel to už nešlo nijak řešit. Navzdory tomu to byl milý a hodný kluk. Teď už tě nic netrápí, Gregouši, chybíš nám...

Vzhledem k vyčerpávajícím událostem posledních týdnů, kdy se moje důvěra v lidi okolo potkanů otřásla v základech, jsem se rozhodla ukončit aktivní chov. Neplánovaný vrh P3 je tak naším posledním. Více ZDE

Děkuji za pochopení.

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode