Za poslední měsíc...

23.04.2018 11:49

Práce moc, tak už to bývá... Teď snad už bude chvilku lépe. A co se u nás událo?

V sobotu 7.4. jsem vyjela jen tak bez myší na Jarní výstavu potkanů do Toulcova dvora odposuzovat "mazlíky". Výstava byla jako vždy příjemná, skvělé popovídání s chovateli a chovatelkami a navíc krásné počasí. Jela jsem vlakem tam i zpět, půlku cesty do Prahy jsem strávila v příjemné společnosti Alenky Zubajdy Vocelkové a jejích ocasníků.

Další věc... vzdáváme krytí Xainity. Bohužel ani jeden sameček zdárně nenakryl, zřejmě bude chyba u Xainitky. jakmile budu mít chvilku, Xainitka se vrátí zpět do Brna k páníčkům. Omlouvám se všem, kteří měli předrezervaci na mimi po Xainitce.

A žel máme i poslední smutnou novinku. Opustila nás naše bábinka Ejmy. V sobotu 21. 4. ráno, když jsem vstávala brzy s úmyslem vyjet do Prahy na Českou myš, jsem v kleci objevila smutnou a naježenou Ejmy. Když jsem ji zvedla, všimla jsem si růžového výtoku. Zadeček měla celý urousaný. Tak jsem nechala výstavu výstavou a místo na vlak do Prahy jsem letěla s Ejmy na jiný vlak na veterinu do Lanškrouna.
Udělali sono. Evidentně cysty na vaječnících a ne jedna :-( Navíc jsme došli podezření, že Ejmy možná v kleci spadla, protože krčila levou zadní nožku a našlapovala na ni velice opatrně, což ještě v pátek lítala po pokoji jako pometlo. Rozhodli jsme okamžitou kastraci. Ejmy ale během operace přestala dýchat a veškerá snaha byla marná :-( Ejmy byly 2 roky a 2 měcíce.  Ejminko naše flkatá, je mi to moc líto, chybíš nám...

Vzhledem k tomu, že v polovině května očekáváme narození psích dětiček a já se budu snažit urvat si pro ně co nejvíce času, ať jsem víc doma než doteď, viděla bych to na další potkaní vrhy. Takže plánujeme. A těšte se :-)

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode