Skončilo léto, začal podzim...

26.09.2018 15:38

Nemohu jinak, než začít smutně... Naše krásná chundelka Yara byla v očekávání. Březost proběhla bez problémů. Středa 12. září- přesně 23. den březosti. Bohužel jsem ten den byla od rána do večera v práci. Ráno ještě Yara s chutí přiběhla k misce a papala, hnízdo ještě postavené neměla, tak jsem si říkala, že má ještě čas a bez starostí jsem odešla do práce. Večer přijdu, Yara leží v kleci, naprosto vysílená, sotva dýchala, chladla. Bříško plné, v hnízdě troška krve, žádné mimi venku nebylo. Popadla jsem Yaru, naházela podestýlku do přepravky, uložila tam nešťastnou potkanici, volala na pohotovost, utíkala s ní na vlak. Nic naplat. Yara zemřela při cestě na veterinu :'( Sluníčko moje krásné, tak moc mě to mrzí :'(

Ve čtvrtek 13. září jsem objevila Valeforovi absces pod krkem. Takže v pátek veterina, vyčištění abscesu v sedaci, antibiotika, analgetika. Čištění abscesu doma každou mojí volnou chvíli. Valefor už jen zoufale pískal a mrskal ocasem. Postupně přestával komunikovat, jíst, hubnul. Pít jsem mu dávala stříkačkou. Poslední dva dny jsem mu dávala stříkačkou nutridrink a řídkou kaši, protože už vůbec nemohl kousat. V úterý 18. září jsme ještě měli domluvené další čištění na veterině, ale už mi vůbec nechtěl jíst ani stříkačkou, krk celý ušmudlaný, jak mu z abscesu pořád tekl ten sajrajt, jen polehával a neměl zájem o okolí, byl už moc slabý. Když ho vet viděl, prohlédl i absces, který se bohužel i přes čištění a léky dral dál do čelisti, navrhnul nechat Valefora odejít. Náš krásný modrý Valefor byl uspán 18. září v podvečer :'( Je mi moc líto, že jsme mu nedokázali pomoci.

V sobotu 22. září jsem byla na výstavě Potkan v Praze v krásném prostředí Toulcova dvora. Původně se měli jet ukázat Morlok a Egon, no ale pánové se v pátek odpoledne rozhodli, že se v přepravce porvou. Morlok kousanec na zádech, Egon pro změnu na zadku a k tomu slušivý škubanec chlupů na hrudníku. Fakt bezva... takže jsem oba výtržníky ošetřila a hoši zůstali doma. Nicméně jsem brala na předání v Praze několikero miminek + 4 nezadané holčičky zde našly své domovy. Já odposoudila samičky v kategorii pet A + B. Od Katy z ChS Ze Svahu jsme získali malou posilu do chovu- barmského kloučka dlouhosrstého satéňáčka. Čekám na jeho rodokmen, takže jeho oficiální jméno zatím neznám :-D Na výstavě jsme si odbyli i členskou schůzi ČKP a příjemně pokecali. Příště rádi pojedeme znovu :-)

Začal podzim a s ním i sychravé počasí. V noci na dnešek zde ve Svitavách dokonce mrzlo. Několik lidí z mého okolí už skolila chřipka či viróza. Preventivně nasadím bylinkovou kúru sobě i potkánkům, ať si na nás bacily netroufnou :-)

V případě zájmu o bylinkové čajové směsi a sirupy se neváhejte ozvat.

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode