Rok 2019 je tu...

19.01.2019 20:12

Tak nám ten rok nezačíná zrovna vesele...krom toho, že jsem omarodila, jsme přišli o dva naše ocásky :'(

5. ledna odešla na Druhý břeh naše bábinka Thalia. Hodně zhubla a viditelně zestárla, přišel její čas. Thalia byla něžná víla, úžasná a milá na všechy bez rozdílu.

9. ledna Thalinku následoval potkaní chlapík Xyrr, u kterého jsem vůbec nečekala, že nás tak brzy opustí. I když neměl žádné potomky, protože se mu nikdy nepodařilo nakrýt žádnou samičku, nechala jsem provést základní pitvu, protože jsem netušila, proč tak náhle zemřel. Bylo mu rok a 9 měsíců a krom toho, že byl už dobrého půl roku typickým samčím peciválem (za mlada býval hrozné třeštidlo), tak se nijak nezměnil a nevšimla jsem si u něj ničeho podezřelého. Pitva prokázala abscesy na játrech, které se mu staly osudnými.

Chybíte mi, zlatíčka moje...

A tak teď zas trošku pozitivní slova...

Dva chlapečci z vrhu Ch3- Cherian a Chrizar hledají svoje doma... Nahrála jsem na web jejich aktuální fotky, můžete se pokochat v "pekelníčcích k odběru". Jsou to pěkní, milí a čiperní chlapíci. Předpokládám, že v dospělosti budou většího vzrůstu. Ráda bych je viděla u nějaké ChS, kde by mohli v budoucnu podpořit svými geny americkomodré/ platinové linie strakáčů, kterých je u nás opravdu pomálu.

První krytí Darji se žel nezdařilo, Darja nezabřezla. Krytí Egonem jsme opakovali.

Dasha bohužel stále pšiká, takže za ženichem nemůže. Třeba dva tři dny je úplně bez příznaků, že jí vůbec neslyším frknout a pak to zas nastane. Pořád dokola :-( Sice nevrká, chová se naprosto normálně, vypadá hezky, ani porfyrin nevylučuje, baští, zlobí jako obvykle, nezdá se mi nijak unavená, ale stejně je to divné. Zítra mám v plánu nechat jí udělat výtěry a kultivace. Nějak se mi to nelíbí.

Dále se uskutečnilo krytí Andromedy naším albínkem Shifu, toto spojení jsem zvolila za účelem kontrolního vrhu- jedná se o liniové spojení se vzdálenější příbuzností na Aladina Z planety Zubajda a na Chagala Od Pekelného Strážce- tedy dva stěžejní předky pekelnických linií. Ráda bych si vrhem ověřila, jaké vlastnosti se v linii stále udržují a není-li tam "schovaný" nějaký problém. Nu, tak uvidíme, zda Andromeda zabřezla. Očekáváme standard kožíšek a ouška, barvy černé, americké modré, znakově solid, berkshire, hooded, možná i něco strakatějšího.

Na další plánovaný vrh budeme krýt v nejbližších dnech a to spojení Carevna Od Pekelného Strážce a Shifu Od Pekelného Strážce. Nepříbuzné spojení pro udržení husky v americké modré linii. Očekáváme černou a americkou modrou drobotinu v srsti standard a velveteen, ouška standard, znaky husky a berkshire.

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode