Podzimní novinky

17.12.2019 10:48

Od léta je web vcelku zanedbán. Po dlouhé době jsem si našla chvilku, ukořistila můj počítač a v domě mamčina přítele jsem si vyžebrala přístup k internetu, aby se to zde na webu trochu hnulo. Mnoho lidí mi píše před Vánocemi o mláďátka, která bohužel nemám. Jiní lidé mi píší vyděšené maily a smsky, zda jsme vůbec ještě živí...

Žel podzim pro nás nebyl zrovna příznivým obdobím. Omarodila jsem a díky mému pošramocenému zdraví jsem místo posuzování na Potkanovi v Praze ulehla do postele s antibiotiky. Moc mě mrzí, že jsem na výstavu nemohla, velmi jsem se těšila.

25. září omarodil náš plašánek Fydo, natekla mu tvář do buldočích rozměrů, přestal jíst, byl apatický, naježený a smutný. Na veterině jsme zjistili zánět ve stoličce, dostal injekčně ATB, dostat něco do něj byla naprostá šílenost, protože nechtěl vůbec nic, kaši, přesnídávku, sladkou vodu ze stříkačky... nic. Řval a bojoval proti stříkačce v tlamce, jak kdybych mu trhala hlavu. Snažili jsme se do něj dostat nějakou výživu, fýzák a další "serepetičky" aspoň injekcemi, ale zánět postupoval rychle a zasáhl čelist a nedalo se už nic dělat. Fydoušek byl 27. září už na pokraji sil. Tak jsem musela udělat rozhodnutí nejtěžší. Dali jsme mu svobodu na Druhém břehu. 

Snažili jsme se o vrhy po Perle, Goccie, Dorotce a Federice.

Goccia ale má nějaké nepochopitelné trauma ze samců, protože šíleně stresuje v přítomnosti jakéhokoli samce, snaží se ho napadat a pokousat a to i přes to, že má zrovna říji. Vůči samicím se tak nechová, ve své skupině je naprosto pohodová, že o ní ani nevím... Nechápu to. Tak jsem vrh po ní vzdala.

Dorotka nezabřezla postupně se dvěma samci vůbec i když páření proběhlo několikrát.

Perla zabřezla bez problémů a 1. října porodila dvojčátka- kluky. Ale co čert nechtěl- své děti odmítla. Porod proběhl naprosto v pořádku, rychle, přirozeně, žádná hrůza, ale nezasedla k mláďátkům, odmítla je kojit a starat se o ně. Sama je po porodu zcela v pořádku, ale nechová se jako máma, šla si po svých a svě děti nechala. Snažila jsem se sehnat kojnou, koho jsem obvolala, ten miminka neměl, nebo už byl vrh hodně starý na to, abych tam přidala dvě novorozeňata, nakonec jsme sehnali, díky Olze Vinařové (Sankari) a jejím známým, kteří zrovna měli samičku s 5 dní starými prcky. Ale už bylo pozdě. Naši dva bráškové nebyli od své maminky ani jednou napojeni mlezivem a svůj boj o život prohráli dřív, než jsem je stihla dopravit ke kojné samičce :´(

Federika pro změnu po krytí začala přibírat, ale pak se zasekla na váze 380 g a ticho po pěšině... Buď faleška, nebo to vstřebala a nebo měla futrovací období, kdy prostě ztloustla. Kdo ví... Každopádně je zdravá, krásná a veselá, ale miminka nemá.

Tímto se moc omlouvám všem, kteří se těšili na miminka po našich holkách.

11. listopadu usnul v domečku věčným spánkem náš dědoušek Yetti ve věku 2 let a 5ti měsíců.

9. prosince odešla Yettiho sestřička Yeris ve věku 2 roky a 6ti měsíců.

11. prosince usnula už napořád naše bábinka, zasloužilá miminka dvou vrhů- Andromeda, ve věku 2 let a 5ti měsíců.

Smutné je období, když staroušci odcházejí, tak moc mi tu chybí.

Poslední týden léčíme kašílek u čtyřech potkyšů, zatím jsem nasadila pekelnické bylinky, vitamíny a Imunoregen všem i preventivně na podporu imunity, Goccia stálé pšíká jako na začátku, ale nezhoršuje se, ostatní tři se lepší. Tak zatím vydržíme s přírodní terapií a uvidíme co dál. Bohužel teď všude lítá mraky bacilů. Já sama zrovna smrkám jak divá, takže jsem si nasadila podobnou terapii i pro sebe...

Tento podzim je pro mě dost náročný skloubit práci, mnoho povinností, zvířata, rekonstrukci, ježdění na velké vzdálenosti, kvůli vyřizování ohledně nemovitostí. Ale věřím, že se blýská na lepší časy.

Nejskvělejší novinkou je fakt, že jsem pro sebe a svou milovanou zvířecí rodinu koupila dům. A ne jen tak ledajaký dům. Bude to NÁŠ DOMOV :-)

Pokud vše proběhne tak, jak má, stěhovat se budeme mezi Vánocemi a Silvestrem do naší krásné chaloupky. Máme tam zahradu, prostor, klid a hlavně- není to půjčené, ale je to NAŠE :-) Moje šílené pracovní tempo a vydělávání peněz se vyplatilo. Máme konečně své :-)

Od ledna nás najdete ve Středočeském kraji, na cípu okresu Benešov, v maličké vesničce s malebnou krajinou, kousek za Neveklovem ve směru na Sedlčany... Adresa Strnadice 6 :-)

 

 

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode