Podzimní novinky...

07.10.2018 11:24

Plánujeme vrhy. Pro tentokrát ty potkaní "sňatky" budou trošku složitější, protože ženichy našich samiček nemám doma, ale holky pojedou na líbánky mimo ChS. V sobotu 29.9. jsem vezla naši Carevnu do Brna. Vybrala jsem jí samečka z našeho odchovu- Yettiho.

Dále jsem domluvila krytí naší Ufounky a to samečkem Talířek du Royaume de Lune- americkým modrým strakáčkem z LH linie, který působí v ChS Habibi mouse. Doufám, že se Talířka podaří uchovnit.

Pro naší prdlou Darju jsem vybrala našeho Egona, pokud se ho podaří uchovnit. Darja je strakačka a už registrací prošla, Egon je solid s ne příliš dobrým znakem, ale pochází po předcích ze strakaté linie, tak doufám, že mi ho aspoň na tenhle jeden vrh registrujou. On je totiž opravdu frajer :-)

Pro naší lysinkatou Dashu zatím nemám vybraného samečka a tak hledám.

V pátek 5. 10. jsem se se slzami v očích rozloučila s naší úžasnou potkaní bábinkou Onerou. Usnula... Byly jí 2 roky a 7 měsíců. Pusinkovací, miloučká, něžná, hodná, roztomilá a vždy naprosto k zulíbání- taková byla naše Onera- moje navrátivší děvčátko. Chybíš nám, myško ušatá :'(

Aby toho nebylo málo, rovněž v pátek začal náš Skaara šíleně chrčet. Už dobré dva měsíce není ve své kůži. Byl nějaký pohublý a u pravého očička mu stále tekl porfyrin, ale jinak se choval a jedl normálně. Asi už tam bylo nějaké oslabení. Na veterině diagnostikovali akutní zápal plic. Takže dvakrát denně ATB, chudáček musí být na samotce, je zachumlán v zateplené klícce, polehává a velice špatně dýchá, chrčí, až se mu boky propadají. Léčíme vším možným- kapičky, bylinky, sirupy, vitamíny. Narvat do něj léky je opravdu nadlidský výkon, protože on je dobrovolně zamíchané v krmení prostě jíst nebude a basta, tak mu je musím dávkovat násilín do tlamičky. Rve se se mnou a řve u toho jak pavián :-( Achjo... Držte nám palečky. Život v ChS žel zdaleka nejsou jen radosti. Poslední dobou si připadám, že bych se na veterinu mohla rovnou nastěhovat.

Aspoň že Morlok a Egon už mají ty své kousance zdárně zahojené a ani jsme nepotřebovali služby veterináře.

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode