Jaro je tady!

08.04.2019 13:50

V sobotu 6. 4. jsem byla na výstavě Jarní potkan v Brně posuzovat. Tentokrát jsem nic nevystavovala, pouze na výstavě byl předán do chovu Olze Sankari náš malý Igor. Marek mi tam rovněž předal zpět našeho Yettiho. Výstava byla příjemná, vše se stihlo vcelku v dobrý čas, fajn pokec i cesta tam i zpět (jela jsem s Alenkou a Láďou z ChS Zubajda. U nás doma při zpáteční cestě jsem Zubajdě předala do chovu naší malou Iskru. Moc jsem si to užila, díky za prima výstavu.

Všechna miminka už jsou tedy v nových domovech. Fotky vrhu I3 jsem naházela na web až dnes. Vím, docela zpoždění, ale mimča byla pozadávaná vcelku rychle a už všechna odfrčela do světa. Každopádně na fotky se můžete podívat v "odchovaných pekelníčcích" pod písmenkem I3.

V neděli 7. 4. jsme měli bohužel smutný den. Odešel náš krásný a úžasný potkaní dědoušek Morlok. Už byl pomalý a zhubnul, více spinkal, jak už to dědouškové dělávají. A teď usnul už napořád. Bylo mu nádherné 2 roky a 10 měsíců. Byl jsi skvělý kluk, moc nám tu chybíš :'(

Krytí Carevny samečkem Shifu se opět nepovedlo, tak zkusíme poslední pokus se samečkem Edgarem. No, uvidíme...

Darja rovněž na nějaké mateřství evidentně prdí... Egonem se jí stále nedaří nakrýt. Přemýšlím zkusit změnit samečka i za cenu, že případná mimi nebudou s PP, ale jen s VP. Ale kdo ví, zda je vůbec plodná...

Dále jsem naplánovala jarní vrhy po našich mladých samičkách, tak se můžete mrknout do příslušné sekce. Doufám, že vrhy se nám na jaře budou dařit lépe než doteď.

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode