Faux pas jako prase! :-D

22.10.2016 12:02

Pekelníci mají pořádný faux pas! O ten se postarala naše Lupina, která na mě natajňačku ušila pěknou habaďůru!

Lupiny miminka nejsou po Drobečkovi! Otec je Chagal!

Dva dny po krytí Lupiny Drobečkem, kdy už Lupina byla zpět ve voliéře s ostatníma holkama, se mi milé zlaté potkanice ráčily prokousat plastovým dnem ven z nové voliéry. Asi si dovedete představit, jakou jsem z toho měla "radost"... Nová voliéra a ani ne po měsíci používání mi holky zruší spodní vanu. Ale což, holky jsem pochytala a umístila do klecí, v jakých byly dříve a jala se zpravovat díru v plastovém dně.

Mezi tím Lupině pěkně rostl pupíček a jelikož jsem nezaznamenala žádnou další říji, usmívala jsem se, že konečně krytí s Drobečkem klaplo a 23 den po krytí se nám narodilo našich krásných 10 buclíčků.

No, jenže jak maličcí rostli a zabarvovali se, čumím jak puk, že některá mimi jsou až příliš tmavá, snad černá, jsou tam nečekaně berkshirové a snad i varieberk a jedno z nich má na hlavě dokonce tečku- spotted. No a nyní už je to jasné, máme tam i černá mimi, jedno spotted a při bližším zkoumání jsem objevila, že dvě mimi jsou velveteen!!!!

Takže já se čertím! Lupino, co to má být?!

Nyní mám doma všeho všudy tři velveteen samce, jeden je neplodný Aries (který měl být mimochodem původně úplně prvním samcem pro Lupinu), druhý je americký modrý Orden a třetí Chagal- velveteen, černý, spotted hooded. Chagal se mi nedávno vrátil domů od původní majitelky a tehdy čekal, až mu ze Slovenska dovezu malého kámoše, protože do mé smečky kluků už bych ho nezařadila- bydlel tedy sám v kleci po morčeti, která má 2,5 cm rozteč mříží, Chagal je veliký samec, tudíž jsem v tom neviděla problém. Klec byla umístěná nahoře na holčičí voliéře. Fakt bych nečekala, že mi holky prokoušou dno a zdrhnou, nikdy dřív to neudělaly.

No a tím, že máme mimi černá, spotted, strakatá a ještě velveteen se to provalilo. Lupina si tajně zaříjila za dva dny ještě jednou, vylezla si úplně nahoru na voliéru a díky své drobné velikosti se snadno protáhla k Chagalovi do klece.

Korunu tomu dodává fakt, že tím pádem Lupina rodila 21. den březosti a ne 23. den, jako samice normálně rodí.

K úniku samic sice došlo, ale jelikož jsem Lupinu s Chagalem nepřistihla při činu a navíc porod byl naprosto "v termínu", až do vybarvení mimin jsem neměla potuchy, že si Lupina vybrala ženicha sama!

Všechno jednou poprvé... u pekelníků se nyní ději věci!!!

Hlavně, že Lupina i mláďátka jsou v pořádku a daří se jim náramně :-)

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode