Chvíle smutku i radosti, plánů, změn, nečekaných překvapení a zvratů... takový je podzim 2018

28.10.2018 13:35

Říjnové dění je hektické, vyčerpávající, plné nečekaných událostí. Jakoby všechno někam spěchalo a svět se točil rychleji než jindy. Šťastné, smutné, hořko-sladké. Tvláštní to čas...

V úterý 9. 10. v ranních hodinách prohrál svůj boj se zápalem plic náš Skaara :'( Bojovali jsme, ale neuspěli. Moc mě to mrzí, můj modrý chlapče, chybíš nám :'(

Ve čtvrtek 18. 10. jsem přivezla domů z Brna úspěšně březí Carevnu.

V sobotu 20. 10. jsem cestovala vlakem do Vídně, kde jsem si převzala 7 mláďat z posledního vrhu z chovu Piuzzi Allevamento z Milána. Za důvěru a obrovskou pomoc patří velký dík Robertovi Piuzzimu a jeho mamince Angele, dále moc děkuji Klárce Vítové za tlumočení a rovněž paní Paole Milesi za pohodlný převoz potkanítek autem na trase Miláno- Vídeň. Byl to pozoruhodný tandem, trochu hurá akce, ale vše se podařilo díky Vám zrealizovat. Moc děkuji za všechno, jste úžasní! Grazie! Sedmero potkanítek se nyní nachází u mě v salonu, kde si nejprve odbydou pro jistotu "povinnou" karanténu, protože cestují z daleka :-) Někteří zůstanou u mě, někteří půjdou působit do dalších ChS.

V neděli 21. 10. jsem opět frčela do Brna převzít si další vzácný import. Tentokrát ke mě přicestovala moje první čistokrevná divoká potkaní holčička Dorotka ze Slovenska z Nových Zámků. Moc děkuji všem, kteří se podíleli na odchovu a péči o Dorotku- slečně, která maličkou našla a odkojila ji na lahvičce a výborně ji vymazlila, Daně Plvanové za to, že mi maličkou svěřila a také Simoně Selické, která Dorotku přivezla z Nových Zámků do Brna, kde sem si ji převzala. Děkuji vám všem, jste skvělí! Dorotka je perfektní, na 100% divočáka skvěle krotká a KONTAKTNÍ. Pořád se na mě sápe a chce si hrát :-D Neuvěřitelné a fascinující, jaká důvěra může vzniknout díky "ručnímu odkojení" mezi člověkem a divokým potkanem...

V úterý 23. 10. odešla na Druhý břeh naše krásná první americká modrá dlouhosrstá potkaní bábinka Adalind. Drobná, milá, nádherná, pusinkovací Aďulenka. Usnula vě věku 2 let a 3 měsíců...

Ve čtvrtek 25. 10. odpoledne Carevna přivedla na svět tátovi Yettimu 12 mláďátek. Narozeno 5 chlapečků a 7 děvčátek. Porod proběhl hladce a Carevna se o své děti pěkně stará. Očekáváme LH satin, LH velveteen, standard a velveteen miminka, černá a snad i modrásky a stříbrňáčky. Ať mimča rostou a sílí do krásy :-) Přijímám předběžné rezervace na mimča na mazlíky i do chovu.

V pátek 26. 10. navždy usnula další naše stařenka- Ora. Tiše odešla v ranních hodinách v krásném věku 2 let a 7 měsíců. 

Další novinkou je to, že jsem musela znovu překopat plánované vrhy a Ufounka nebude nakryta samcem Talířek Royaume de Lune, protože Talířek nakonec neprošel registrací kvůli nedokonalému znaku. Tedy si Talířka necháme "v záloze" pro nějakou z našich dalších potkaniček, kde nebude třeba registrace. Ufounka pocestuje ještě společně se svou dcerkou Darjou k samečkovi Quidoň Z planety Zubajda do ChS By GutterBoy. Moc doufáme, že se Quidoň pochlapí a podaří se mu nakrýt obě naše krasavice.

POZOR POZOR- hlásím plánovanou trasu vlakem Svitavy- Praha Hlavní nádraží a to v sobotu 3. 11. dopoledne. Budu mít volné ruce :-) Pokud někdo bude potřebovat, mohu na této trase pomoci s přepravou nějakého zvířátka nebo vám dovézt naše pekelnické sirupy, čajíčky nebo pelíšky k předání na "Hlavasu". Více info o našich výrobcích na dotaz po mailu nebo telefonicky :-)

Tak a to je zatím všechno...

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode