Bohužel musím začít smutně...

10.06.2019 09:27

V pátek 7. června jsme k našemu velkému zármutku přišli o Carevnu- maminku vrhu J3. Přišla jsem večer z práce a Carevna ležela v rohu potkanária už bez známek života. Okolo ní byla krev, zjevně krvácela, než vydechla naposledy. Netušila jsem, co se stalo. Velmi mě to vyděsilo a měla jsem i strach o mláďátka. Carevna byla ještě ráno veselá a se zájmem kojila své dovádějící a navzájem se odstrkující caparty. A teď tohle :'( Okamžitě jsem ještě celá v šoku obvolala veterinu, abych domluvila co nejdříve pitvu, a také obepsala lidi, kteří si měli v sobotu přijet pro mláďátka z vrhu J3, aby nejezdili. Pitvu se mi podařilo domluvit s tím, že tělíčko dovezu ještě ten večer na vet a v pondělí ráno (dnes) bude základní pitva provedena a výsledky mi zavolají co nejdříve. A před chvílí jsem je opravdu obdržela. Carevna měla stále v sobě jedno mláďátko, které během porodu nedostala ven- zapouzdřilo se. Proto se Carevna chovala, jako by porod proběhl zcela hladce- rozkojila se, prospívala, starala se o miminka. Nyní se ale zapouzdřené mládě "rozhodlo", že půjde ven, ale zablokovalo a potrhalo porodní cesty a uvízlo v nich, jak se chudinka Carevna snažila dostat ho ven sama. Jako příčinu smrti po pitvě uvedli ztrátu krve a vyčerpání. Je mi to tak moc líto. Zrovna v pátek byl tady velice horký den a panelákový byt v nejvyšším patře hned pod střechou, to chudince malé taky nepomohlo :'( A já byla celý den v práci...

Carevno, krasotko moje, tolik mě to mrzí, moc mi tu chybíš...

Co se týče mláďátek z vrhu J3, tak mláďátka jsou naštěstí již zcela samostatná, i když ještě v pátek ráno se ti malí draci rvali o máminy cecíky. Pěkně baští vše, co jim dám, jsou veselí, velice akční a zdraví, uskákaní klokánci. Takže můžou jít bez obav do nových rodin. Ommlouvám se, za ty komplikace a posunutí odběru prcků. Opravdu jsem nemohla poslat mláďátka do světa dřív, že se vyjasnilo vše ohledně smrti Carevny.

Ještě máme pár mláďátek volných, tak můžete mrknout do Pekelníčků k odběru.

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode