A potkaní svět se točí...

22.06.2018 23:20

Zase přinášíme pár novinek...

V úterý 19. 6. jsem byla na rychlé otočce v Brně, kde jsem jednak předala naši Esterku novým majitelům a také jsem si od ChS Sin Cera- Vendulky Zíkové převzala naši novu malou posilu do chovu. Amerického modrého chlapečka Gregoryho Sin Cera. Moc děkuji Vendulce za úžasného mazlíčka.

Velice smutnou zprávou je ztráta našeho milovaného Roderika. Žel dnes v ranních hodinách vzdal dlouhý a urputný boj s ošklivým abscesem pod okem, který se nám přes veškerou veterinární i domácí péči nepodařilo dostat pod kontrolu. Nedokážu slovy vyjádřit, jak moc mě jeho odchod bolí. Stále jsem doufala, že to třeba zvládne. Bojoval statečně, můj chundelatý bohatýr...  Roderičku, miláčku, moc mi chybí tvoje pusinky :'(

Mláďátka po Divožence jsou čiperná a sotva prokoukla, už si vesele hrají mezi sebou, až podestýlka odlétá z klece ven. Ač jsou vzrůstem menší a nevylučuji, že budou muset zůstat doma o chvilku déle, jsou velice akční a nevypadá, že by jim něco chybělo. Budou to štíhlá torpéda, přesně jako maminka. Brzy budou fotky.

Od pondělí mám v plánu krýt na další vrhy. Jednak již dávno avizovaná spojení Yeris X Valefor a Yara X Skaara a také další dva plánované vrhy ve spojení Andromeda X Winthirre a Allegra X Xyr. Na všechny tyto vrhy se bude tedy krýt doma. Tak snad konečně všechny vrhy v pohodě vyjdou.

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode