Tak zase doba pokročila...

08.03.2017 15:36

...a během posledního měsíce se udály nějaké další novinky.

Rozutekla se skoro všechna mláďátka do světa, jen stále máme volné poslední dva "puboše" z vrhu T2- Tenoma a Terminuse. Přece nezůstanou na ocet... Nechybí někomu dva cukrouši na mazlení a skotačení?

Podzimní nadílka dětiček nám podstatně rozšířila potkaní smečku. Když je jeden úžasnější než druhý, to se to potom těžko vybírá...

Dne 25.2. jsem frčela na otočku do Prahy na potkaní sraz. Jednak předat dvě mimča, a také Oneru na krytí k samečkovi Goofeymu (více info v plánech), tak i převzít naši novou posilu do chovu. Je jí krásná minkatá harleyka June of DumboFuzz. A že má chundelatý kožíšek! Je to milá čiperka, hned zapadla do smečky, jako by tam byla odjakživa. Jani, moc ti za ní děkuji!

Žel máme i smutné zprávy. Ve čtvrtek 2.3. nám onemocněla Leela- začala nosit hlavu na stranu a naklánět se. Na veterině potvrdili zánět vnitřního ucha a dostali jsme ATB. Bohužel se to druhý den o dost zhoršilo, chudinka začala padat, v neděli 5.3. už tak tak jedla v leže, držela si kousek chleba a ovoce v packách a jedla ležíc na boku, pít jsem jí dávala tak, že jsem jí strčila trubičku od napaječky přímo k čumáčku. Zhubla, jak jí pořádně nešlo jíst. V pondělí 6.3. už jíst nechtěla, vůbec ani maso nebo sýr, byla apatická, zježená, léky jí nezabraly. Tak jsem už na nic nečekala. Vypadala hrozně. Vydaly jsme se na poslední cestu a nechala jsem Leelušku uspat.

Dnes-8.3. dopoledne usnul navždy náš milouš Fanfán. Dožil se dvou let. Zhruba od svých deseti měsíců trpěl na plíce. Vystřídal postupně troje ATB. Byl chronický vrkal, bral rok v kuse imunoglukan, byly dny kdy si jen sem tam pšíknul, jiné dny chrčel jak autíčko na setrvačník. Proto jsem Fanouška nepoužila do chovu, nemá žádné potomstvo. Kupodivu přečkal i bakteriální infekci, kterou jsme na podzim řešili u nás v ChS, tehdy jsem o něj měla veliký strach, ale zvládl to. Od ledna začal postupně scházet, zhubnul a zas vrkal docela dost. Dnes jsem našla Fanouška spinkat už napořád.

Miláčkové, chybíte nám...

Dále jsem přidala nové plánované vrhy a žel i jeden vrh byl zrušen- konkrétně vrh Oressa X James Clerk, ani po takové době Oressa nezabřezla a nejspíš je neplodná. Vzhledem k jejímu věku už nebudeme pokračovat ve snaze o krytí...

A nyní k těm plánům...Kromě zmíněného krytí Onera X Goofey, které už je avizováno delší dobu jsem přidala další dva netrpělivě očekávané plány. A to do americké modré LH linie. Více v plánovaných vrzích :-)

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode