Super sobota :-) Jarní výstava potkanů Praha!

26.03.2017 18:07

Tak se Pekelníci zase jednou mohou pochlubit úspěchem :-)

Zúčastnili jsme se /již tradičně/ už 4. Jarní výstavy potkanů v Toulcově dvoře v pražské Hostivaři. A tentokrát nejen jako vystavovaleté.

Ukázat se jela neše nejmladší- krásná harleyka June of DumboFuzz a také krasavec Morlok Z planety Zubajda, oba v kategorii PET B. S sebou jsem vezla i naše dva "posledníčky" Terminuse a Tenoma, aby zkusili štěstí u návštěvníků, kteří by si rádi pořídili potkánky, zda někomu padnou do oka. Také jsem si zde převzala nazpět domů naší Oneru, která, jak se zdá, s Goofeym zabřezla. Nabrala váhu a vypadá kulatější než před tím, tak to vypadá nadějně. Jana z DumboFuzz byla tak hodná, že mi na výstavu Oneru svezla. Díky, Jani :-)

Hned ráno po příjezdu a samozřejmě po přejímce a důkladném ubytování myšáků ve výstavních boxech mě a dvě další chovatelky předsedkyně ČKP Wren nahnala k zasednutí nad vstupním testem na adepta na posuzovatele. Test jsem napsala, odevzdala a čekala na vyhodnocení. Po nějaké době si mě Wren zase odchytila se slovy, že mám průšvih a usadila mě do hloučku dalších chovatelů. Od Raubířů jsem dostala nalito výborné růžové víno, prý na posilněnou. Dopadlo to dobře, testem jsem prošla i s pochvalou, s výsledkem jsem spokojená. Načež mě čapla Krisica a že jdu s ní posuzovat mazlíky :-) Posoudila jsem s pomocí Krisicy téměř celou skupinu PET B (krom dvou zvířat- těch mých). June a Morloka posoudila Krisica sama.

Terminus a Tenome na výstavě zaujali rodinu s malou holčičkou. A tak si je nakonec odnesli oba domů. Hodně štěstí, kluci :-*

Morlok získal od Krisicy krásných 95,5 bodu. June získala 91,5 bodu s plnými body za srst, u níž Krisica zaplesala. A plesala i Romča Gremleenka u přejímky, když měla June v ruce a to Gremleenka je jeden z chovatelů, kteří LH chovají dlouhá léta a vědí, jak má vypadat pěkný harleyák :-) To mě potěšilo.

June si odnesla z výstavy ocenění 1. nejlepší mazlík v srsti Velveteen / Longhaired :-)

Prostě krásný den, milé setkání a navíc úspěchy. Od nynějška jsem oficiálně adept na posuzovatele pod ČKP, čeká mě několikero školení, čekají mě další testy a na výstavách ČKP nyní budu po dobu dvou let posuzovat mazlíky s odbornou pomocí našich milých posuzovatelek. Díky holky :-) Pekelníci se těší na další prima akci.

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode