Smutná zpráva

06.05.2016 21:25

Včera jsem musela nechat uspat naší malou Cetinku. Léčba abscesu absolutně selhala, i přes čištění a antibiotika se to stále zhoršovalo, Cetinka hubla a včera už nadobro přestala jíst, nechtěla ani ze stříkačky, vzdala to. Nikdy předtím jsem se ještě nevypravila na poslední cestu s tak mladým zvířátkem. Cetinka byla milé stvoření, takové moje sluníčko. Moc mě mrzí, Cetinko, že to takhle dopadlo a my ti nedokázali pomoci. Cetinko, chybíš nám...

Abych si trošku spravila náladu, po návratu z veteriny jsem fotila potkyšky a teď večer jsem některé fotky nahrála na web. Konečně mají někteří naši "déle sloužící" potkani kompletní profily včetně profilových a aktuálních fotek. Fotky přibyly jak u holčiček- konkrétně u Dorky a Leely + Rasputince jsem nahrála fotky staré něco přes měsíc (fotila jsem ji krátce před krytím jejího plánovaného druhého vrhu). Dále přibyly včerejší fotky kluků Ariese, Atreye, Fanfána, Doriana a Drobečka.

Rasputinka se po operaci již zdárně zotavuje.

Rees prckové rostou do krásy, už se pomalu vybarvují. Tak aspoň ti mi dělají radost :-)

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode