Řádí u nás vrh L3 a spousta dalších novinek...

29.08.2019 14:30

Léto je přímo napěchované různými událostmi, stále se něco děje...asi abychom se nenudili.

Radost nám udělala šikovná maminka Cabiri, která v neděli 4. července porodila tátovi Frreiovi 11 potomků. Velkým překvapením jsou v  tomto vrhu i dvě mláďátka v barvě čokoládová...Jsou to cukroušci k zulíbání. Fotky celého vrhu najdete v pekelníčcích k odběru a samozřejmě si můžete volná mláďátka rezervovat. Přijímám rezervace na mazlíčky i do chovu.

Pokoušeli jsme se o krytí Perly samečkem Harmonem, ale bohužel nezabřezla. Zkusíme krytí opakovat...

Dále kryjeme další tři samičky, tak držte palečky :-)

Gregory se nám ze zápalu plic uzdravil, ale stále sem tam jakoby mimochodem vrkne a v zápětí zas klid. Plíce má na poslech v pořádku, ale je možné, že je to trvalý následek po nemoci. Stále ho sleduji. Naštěstí nyní už zase nabral téměř celou svou původní váhu, baští dobře a tak jsem ráda, že se z toho vylízal, jednu chvilku to s ním vypadalo opravdu zle, ale je to bojovník :-)

Pro změnu se s někým v kleci nepohodl náš benjamínek Kelmis a utržil dva nepěkné kousance, které se zanítily v abscesy. Dostal ATB, čistíme, mažeme a vypadá to už naštěstí mnohem lépe, hojí se to. Snad to doléčíme bez problémů.

Bohužel jsme měli i ztráty. Odešli dva naši potkaní dědoušci.

V pátek 23. srpna, když jsem přijela z pracovní cesty jsem objevila Winthirra schouleného, rozježeného a s hlavou zkroucenou na bok. Moje maminka, která mi o zvířata pečovala v době mojí nepřítomnosti si ničeho nevšimla, tak jsem ani nevěděla, kdy to začalo. Na veterině nám potvrdili rozjetý zánět ucha a vyfasovali jsme ATB. Bohužel se stav zhoršoval i přes podávání léků, Winthirre přestal jíst, zkoušeli jsme mu pomoci dokrmováním stříkačkou, bylinkami, nutriční pastou, kašičkami... ale v neděli 25. srpna brzy ráno jsem ho našla už bez známek života. Pitvu jsem nenechávala dělat, ale dle veterináře zánět pravděpodobně zasáhl mozek a proto to šlo dost rychle. Winthirre se dožil dvou let 4 měsíců, nikdy dřív nemocný nebyl. Takový krásný chlupáček a milý, pusinkovací kluk.

Aby toho nebylo málo, hned den nato- v pondělí 26. srpna navždy usnul nás dědoušek Shiffu. Dva roky a 10 měsíců. Už byl pomalý, trošku zadní nohy ho zlobily, začínal hubnout... prostě dědoušek. Nikdo z nás tu nebudeme věčně. Zdravý a vitální kluk, který byl jen jednou v životě nachlazený, jinak naprosto zdráv. Čím starší, tím hodnější a mazlivější běloušek.

Kluci moji, moc mi tu chybíte...

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode