Novinky v ChS i na webu!

02.11.2016 16:30

Tak v první řadě chci poinformovat, že jsem již uveřejnila jednotlivé fotky mláďátek z vrhu S2 po Lupině. Mrkněte do "pekelníčků k odběru"... ještě máme pár chlapečků volných :-)

 

A novinky z ChS... vezmu to chronologicky a žel musím začít smutnou zprávou...

Mrňousek dumbatý blazedík- říkám mu Čumák, kterého jsem si nedávno dovezla z ChS EzelloharRat, nám žel umřel. V sobotu 29.10. před půlnocí jsem šla kolem klecí a všimla jsem si hrozivého výjevu... chudinka malý utrpěl výhřez střeva...spontánně z konečníku. Žádné zranění, kousanec, nic takového. V životě jsem nic takového neviděla... Tak jsem volala na vet a vyžebrala si okamžitou operaci. Na střevě venku byly patrné již nevratné změny a tak jsem se rozhodla pro resekci, a že se uvidí. Žel Čumákovi veterinář moc šancí nedával...mládě, navíc tak maličké zvíře jako je potkan, tomu se třeva "sešívají" opravdu těžko, a zda vůbec bude jeho tělíčko schopno si vystačit s tím, co mu ze střeva zbylo. Čumák byl zoperován a následně hospitalizován. Operaci zvládnul, ale před sedmou hodinou ráno v neděli 30.10. to vzdal :-( Ani nemám žádnou jeho fotku, nestihla jsem, byl u nás tak krátce... Čumáčku, moc mě to mrzí, spi sladce...

Po tom neštěstí s Čumáčkem jsem byla naprosto nevyspalá, unavená a zdrcená. A tak jako by to moji miláčkové věděli, Rees i Ejmy, moje úžasné těhulky- obě v neděli 30.10. porodily své prcky- Rees dopoledne a Ejmy odpoledne. Zvedla se mi náladala, když slyším ty tiché pískající hlásky v hnízdě... Holky moje potkaní, jste úžasné.

Rees se pochlubila devíti mimátky- 5 chlapců a 4 holčičky.

Ejmy porodila pět prcků, jeden z nich to nezvládl. Máme tedy od Ejmy 4 prcky- 3 chlapce a 1 holčičku.

Dále jsem si z krytí dovezla naší Oneru a pupíček se již kulatí :-)

Holky, mám z vás radost....

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode