Letní novinky

07.07.2019 17:02

Novinky jsou nyní velmi smíšené, veselé, smutné i jen tak oznamovací...

Bohužel jsme hned v úvodu července měli dvě ztráty. Ve středu 3. 7. navždy usnula naše milovaná modrá princezna Vendeta. Byla to bábinka ve věku dvou let a téměř osmi měsíců, díky věku již rozumná, s moudrým výrazem v očích, už trošku pomalejší, ale stále krásná a milá a jako babča byla neskutečně mazlivá (zatímco za mlada pěkná šmejdilka). Zasloužilá máma dvou krásných vrhů. Vendetko, moc nám tu chybíš, princezno...

Následující den- ve čtvrtek 4. 7. nám odešla i Vendetky dceruška Allegra ve svých nedožitých dvou letech. Je pravda, že poslední dobou byla taková pomalejší, ale jinak nic nenasvědčovalo tomu, že by jí něco scházelo. Přikládala jsem to věku a vedru, proto mě její náhlý odchod docela šokoval. Nic takového jsem nečekala, i když už taky nebyla zrovna mladice, ale stejně... Allegra sama nikdy vlastní potomky neměla, protože nikdy nezabřezla, kdoví proč. Raději jsem její tělíčko nechala podrobit pitvě. Vzhledem k nadcházejícím svátkům ale výsledky pitvy budou až příští týden. Allísku, chybíš nám...

Aby těch starostí nebylo málo, dnes nám z ničeho nic začal vrkat, chrčet a hrbit se náš Gregory Sin Cera. Tak jsme zas letěli na vet. No, zápal plic jak vyšitej:-( Nechápu, kde se to tak rychle vylouplo, protože včera jsem si ničeho nevšimla, choval se normálně. Takže jsme vyfasovali Ronaxan. K tomu dostává bylinky a budeme doufat, že léčba zabere. Vůbec se mi to nelíbí. Achjo...

Abych si trošku spravila náladu po těch ztrátách, přes svátky jsem sklízela naší velmi bohatou bylinkovou úrodu. Suším bylinky na čaje a také jsem vyrobila várku sirupu Zahradní pětiboj. Během příštího týdne ještě budu pokračovat. Čeká mě výroba sirupů Pohodáře a také Mimi Mami a další nejméně dvě várky Zahradního pětiboje. Takže vážení přátelé, příznivci a milovníci pekelnických bylinkových specialit, neváhejte a objednávejte :-) Ceny našich výrobků držím na stále stejné ceně jako předešlé roky.

Také máme stále volná mimča z vrhů J3 a K3- konkrétně chlapeček Jaculus a holčičky Julie, Judita, Jitřenka a Kirké. Obzvláště Jéčka jsou pěkní rarášci, chvíli neposedí :-) Prostě potřeštěná mimča jak se patří :-D Zlatíčka jsou připravena ihned k odběru.

V sobotu 14. 7. budu mít cestu do Prahy a tak mohu zajistit přepravu od nás na pražské Hlavní nádraží.

Dále kryjeme na další vrhy, které budou k odběru po prázdninách. No máte se na co těšit, tak snad vše vyjde co nejlépe :-)

A dále oznámení pro chovatelské a členské stanice ČKP z. s.: Byl mi vedením klubu propůjčen "status registrátora" a to již nyní, i když jsem oficiálně stále čekatel a závěrečné zkoušky na posuzovatele/ registrátora mě čekají až na podzim. K tomuto kroku přistoupili pro akutní nedostatek aktivních posuzovatelů / registrátorů a členové ČKP si tento krok sami zvolili prostřednictvím hlasování na FaceBookových stránkách klubu ČKP. Tedy tímto oznamuji, že je možné se na mě obracet s žádostí o registrace. Lze mě nejčastěji zastihnout ve Svitavách, kde bydlím, dále v Moravské Třebové. Nyní budu i celkem dost jezdit po ČR, nejčastěji do Prahy a jejího okolí (zejména Jílové), ale sem tam i do Brna a do jiných měst. Proto, budete-li potřebovat, neváhejte se mi ozvat na mobil nebo mailem. UPOZORŇUJI, ŽE NA FB MĚ NENAJDETE a kompletní kontaktní údaje najdete zde u mě na stránkách.

 

 

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode