Leela porodila trojčátka

02.10.2016 10:14

V sobotu 1.10. Leela porodila trojčátka, rychlým zkouknutím to vypadá na samé chlapce. Už jsem ani nedoufala, že zabřezla. Měla pupík až poslední dva dny před porodem :-) Taková kamufláž... Protože nám Leelin první vrh odchovávala náhradní maminka, Leela měla tenkrát velmi málo mléka, předpokládala jsem totéž i u druhého vrhu. Žel stejný problém jako onehdy, jako na potvoru opět nemám doma kojící maminu, i když jsem kryla dvě samičky synchronně s Leelou, obě nezabřezly a tak jsem sháněla zas náhradní maminku. Nalezla jsem u Helči Mouseville samičku se 4 dny starými šesterčaty, kteří jsou velcí a tlustí a maminka má evidentně mléka spoustu. 

Mrňata jsem nechala se vzorně pečující Leelou přes noc, aby si cucli té trošky mleziva, co Leela měla. Brzy ráno jsem trojčátka sbalila na cestu do plátěného pytlíčku na bylinky a zastrčila si je do výstřihu a vyrazila na vlak do Prahy. Pěkně v teple si spokojeně chrupkali celou cestu. Před devátou jsem je předala Helče. Tak jim z celého srdce držím palce, ať je nová maminka přijme a vyrostou do krásy. 

Chci moc poděkovat všem, kteří mi pomáhali hledat kojnou samičku a jedno obrovské díky patří hlavně Helče z ChS Mouseville. Jste úžasní!

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode