Kompletace webu

14.03.2017 15:51

Pomaličku zase dávám do kupy webovky, jelikož jsou v hrozném stavu :-/

Máme aktualizovanou sekci bydlení včetně fotečky, jak to nyní u nás v ChS vypadá.

Dále v Našich Pekelnících jsem přidala profily Ďábla a Morloka, jen ještě stále čekají na fotku. Zato Orden Ogan a Roderik již mají profily zcela kompletní.

V našich Pekelnicích jsem přidala profil Zahariel, jen ještě musím dodat foto. Dále jsem spáchala komplet profil naší vzácné a úžasné Adalind. Ejmy dostala do profilu fotky- konečně :-)

Můžete se kochat :-)

Tak aspoň něco málo... je to fuška...

Dostala jsem již dva dotazy, zda plánuji vrhy po Ostaře, tak odpovím ještě veřejně. Ostara žel po prodělané infekci respiračního onemocnění, které jsme léčili v celém našem chovu na podzim 2016, se nám nedala dokupy tak, jak se sluší na budoucí maminku. Plíce má již v pořádku, ale nejspíš vinou delší doby na ATB se nám jednu chvíli Ostara div neztratila před očima, jak hodně zhubla. Až nyní zase trochu vypadá, ale stejně je již příliš pozdě na první vrh. Z tohoto důvodu jsem Ostaru vyřadila z chovu. Bohužel i její sestra Oressa se z chovu vyřadila sama, protože nikdy nezabřezla ani s jedním samečkem a to s nimi byla celkem několik měsíců, tak už zkoušet nebudeme. Je to škoda, protože je to velice zdravá a krásná samička, respirační onemocnění u nás v chovu se jí úplně vyhnulo, nikdy ani nekýchla. Další sestřička Onera je právě u samce Goofeyho, tak uvidíme, zda si dá říct, no bylo by prima, kdyby aspoň jeden vrh po holkách z "Očka dvojky" vyšel.

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode