Karanténa v ChS!!! Pekelníci churaví!

24.11.2016 11:13

Žel mám špatné zprávy.

Trojčata z vrhu R2, co jsem si přivezla z výstavy od náhradní maminky, přijela pšíkající a s prodělaným a právě zaléčeným zánětem v očích (už to skoro nebylo znát, že nějaký zánět měli). Prcky jsem si hodlala doléčit doma s tím, že jsou jen nastydlí. Nu, umístila jsem jejich klec do ložnice, kde žádné jiné potkany nemám. Nestačilo to.
Nejen že nereagovali na domácí léčbu, sem tam si i vrkli. Teď mám ale ještě větší problém.
Od středy 16.11. mi začala pšíkat tři miminka z mladšího vrhu S2, tak dostali bylinky taky. Ve čtvrtek už pšíkali 4 miminka a k tomu jedna babča. V pátek další dva dospěláci. V sobotu všechna miminka, co mám doma, takže další tři vrhy + maminy a několik dalších dospělých. Ve vrhu T2 má šest mimin infekci i v očích- od soboty.
K dnešnímu dni mi chrchlá třičtvrtě chovu, někteří už i vrkají. Naštěstí nemají oteklé uzliny, tak trochu doufám, že je to jen "hloupá mycoplasma" a ne něco horšího.
Takže jsem nechávala dělat výtěry- z tlamy, nosu a u postižených miminek i z očí. Než budou hotové kultivace, MVDr. Tonerová naordinovala všem Doxygal a samozřejmě naše bylinkové koktejly do napaječky, pak Supervit S, ImunoVet, Céčko.... Denně rozmrazuji čerstvou várku ovoce ze zahrádky- ostružiny, muchovník, jahody, aronii, třešně... cpu do nich vitamíny horem dolem. Prdlačím tu s mokými ručníky na topení, aromalampou a dětskými kapičkami do nosu a doufám že to zabere. Na očíčka u miminek jsme dostali antibiotickou mast Tobrex, tak mažeme 4x denně. Šílenost!

Moc doufám, že to zvládneme brzy vyřešit. Z tohoto důvodu posouvám odběry mláďátek z vrhu R2 a S2, kteří už se měli rozprchávat do nových domovů nyní. Dále bude třeba posunout i odběr vrhů T2 a U2- speciálně o ně mám starost největší, protože jsou maličcí a zranitelní a pokud jim to vleze na plíce, bude to zlé. Z tohoto důvodu jsem zatím neuveřejňovala fotky vrhú T2 a U2.

Dále nám 11.11. porodila Ora krásný vrh V2, který čítá dohromady 10 maličkých- máme ve vrhu 3 kluky a 7 holčiček. Žel maminka Ora i mimča už pšíkají také :-( Jsem z toho dost nešťastná. Zrovna když máme takový baby boom a historicky nejvíce zvířátek v ChS pohromadě, co jsme kdy měli, tak se tohle semele :-(

Prozatím pozastavuji nové rezervace. Též nemůžu nyní přijímat žádné návštěvy k nám domů. Nemůžu riskovat ani žádný lidský bacil, stačí obyčejná rýma a máme dvojnásobný problém. Děkuji za pochopení.

Prosím všechny lidi, co mají předběžné rezervace, aby se mi ozvali a potvrdili, zda jsou ochotni počkat než se miláčkové vyléčí, nebo rezervaci zrušili a vybrali si jinde. Pokud na mimča spěcháte, mohu doporučit jiné spolehlivé ChS, které nyní mimča mají.

Pokud to bude v mých silách, udělám vše pro to, aby do Vánoc mohla miminka do nových domovů. Minimálně tam, kde v domácnosti nemají žádné jiné potkany (jistota je jistota).

Nikdy jsme takový závažný a rozsáhlý problém nemuseli řešit. Zatím nevíme, co to je, až budou hotové kultivace, zařídím se dle toho. Špatné je, že pokud je původce nějaký vir a nikoli bakterie, kultivace je neumí odhalit :-(

Dále nám 12.11. usnula věčným spánkem naše potkaní babička Clementine.  Poslední měsíc zhubla a hodně spala, přestala si hrát s ostatními a bylo vidět, že postupně schází. Milá a mazlivá holčička, olizovátko a přísavka, to byla naše Klementinka. Moc nám tu chybíš, sluníčko naše...

Achjo. Doufám, že příště přijdu s lepšími zprávami.

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode