Fotky vrhu Q2 na webu. Máme ještě volné černé kluky! :-)

12.06.2016 12:40

Dnes jsem konečně naházela na web fotky vrhu Q2. Holčičky už jsou beznadějně zadané všechny, ještě ale trvá rozdělování předběžných rezervací na holky, jde to nějak pomalu... Avšak ještě máme volné černé solid chlapečky a to standardíky ve vrhu Q2 a jednoho standarda a jednoho velveteenka ve vrhu P2.

Žel máme i smutnou novinku. 10.6. nás opustil úžasný, milý a překrásný sameček Bethrezen. Berťa patřil do Markovy klučičí skupiny. Marek pozoroval den před Berťovou smrtí, že je unavený a vypadal celkově zesláble. Nato usnul navždy. Bylo mu rok a 10 měsíců. Byl sice registrovaný, ale nestihli jsme s ním nakrýt žádnou samičku, nemá tedy potomky :-( Berťa byl obrovský samec, perlatý krasavec, vlídný kluk, který nám bude moc chybět. Berťi, měj se tam krásně...

Další nemilou novinkou je to, že jsem v úterý u několika mláďat z vrhu Q2 objevila v srsti bílé hnidy vší. Objevily se ze dne na den, každý den prcky pouštím a neustále po mě lezou a beru je do rukou, tak bych si všimla, kdyby ty hnidy měli už dřív, je to docela nápadné na těch černých raraších. Hledala jsem živé vešky v srsti, našla jsem jen u dvou z nich po dvou dospělých parazitech. Ale potkáně se kroutí jak žížala, když mu prohrabávám srst, takže jich asi měli i víc. Samozřejmě jsem zakapala Strongholdem hned celý chov, Stronghold je spolehlivý a nčí i larvální stádia parazitů, navíc poskytuje víc než měsíc ochranu vůči novému napadení. Včistila jsem všechny klece. Podlážky, plastové trubky a košíčky jsem umyla Savem, mříže postříkala Sanitolem, hamaky jsem vyprala, usušila a strčila na dva dny do mrazáku. Podlahu jsem umyla Sanitolem, koberce, křeslo a postel postříkala, protože tam potkyšci běžně chodí, když je pustím proběhnout. Prostě klasická asanace. To všechno se stalo v úterý. Naštěstí na starším vrhu P2, který obývá jinou klec než Qvéčka, jsem žádné hnidy ani parazity nenašla, stejně tak na samičkách, které s nimi bydlí v kleci... uf. Zakapané ještě pro jistotu jednou těsně před odběrem jsem už 4 prcky z vrhu P2 předala do nových rodin. Mimi Qvéčka jsem včera zakapávala znovu, i když jsem žádného živého parazita už nenašla, jistota je jistota, jen ať spolehlivě pomřou i ty larvy. Stále ale mimča mají ty ošklivé hnidy, které ulpěly pevně přilepené na chlupech. No jsem zvědavá, kdy to z nich opadá... Zkrátka být chovatelem je někdy pěkná řehole :-D

Holky Ilesha a Evolet se nám navrátily z Milána a bohužel ani po takové době se samečkam ani jedna nevypadá březí. Bříška nemají a pokud náhodou přeci jen je aspoň jedna z nich březí, pak to bude teprve krátce, že to není vidět. Každopádně obě holky už mají věk takový, že pokud se nepodařilo teď, tak už zkoušet nebudeme. Mrzí mě, že po Ileshe tím pádem nebude jediný potomek :-( Aspoň že Evolet už jeden vrh má zdárně za sebou. Plánované vrhy po Ileshe a Evolet tedy mažu z plánů. Kdyby se náhodou něco narodilo, určitě se to dozvíte včas prostřednictvím webu.

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode