Fotky vrhu H3 a nejen to...

25.11.2018 16:30

Od posledních novinek už utekl měsíc...

Vrh H3, který na začátku čítal 12 narodivších prcků, po pár prvních dnech zůstalo jen 8 miminek. Carevna začala nějak zmatkovat, nosila mimča z místa na místo, zahrabávala je do podestýlky a zbudovala v každém rohu klece hnízdo. Evidentně byla nervózní a něco se jí nelíbilo. O ta menší mláďátka jsme bohužel přišli nejšpíš i kvůli tomu. Po pár dnech se Carevna srovnala, uklidnila, nanosila mimča do jednoho hnízda a zase se starala hezky. Osm šťastlivců vyrostlo do krásy a máme 4 kluky a 4 holky. V Pekelníčcích k odběru se jimi můžete pokochat a volné prcky si zamluvit. K odběru budou od čtvrtka 29.11.

Dasha s Ufounkou měly odjet na krytí. Místo toho jsem v den D já chytla jakousi žaludeční virózu, takže jsem zůstala doma ležet :-( Načež se tři moje milé zlaté holky- Dasha, Yeris a Winnifred "rozhodly", že se mnou budou držet basu a začaly pšikat. No bezva... Takže léčíme. Já už jsem v pohodě, holky ještě pšikají...achjo.

Ufounka už koncem týdne bude mít s krytím "deadline", takže jsem se rozhodla oželet PP vrh a Ufounku jsem nechala nakrýt doma- naším krásným platiňákem ze strakaté linie- Edgarem. Krevně se na ni hodí, jen bohužel nemá registraci (nestandardní berkshire). Krytí proběhlo ve středu 21. 11., dala jsem Ufo k Edgarovi a okamžitě nastala hotová smršť, láska na první pohled :-D  Tak pokud se povedlo, za necelé tři týdny se snad rozpíská další vrh.

Žel ve středu 21.11. jsme měli i smutek. Umřela naše krásná maličká Berenica. V pondělí začala být divná, nahrbená, skleslá. Na veterině nám diagnostikovali zánět močového měchýře a naordinovali ATB, teplo, hodně tekutin a klid. Dostávala léky 2x denně, musela jsem jí to dávat násilím, skoro nic nechtěla, ale nezabralo to, přestala úplně jíst, v úterý odpoledne jsem ji už krmila a napájela stříkačkou. Ve středu ráno už to její tělíčko nezvládlo. Bylo to strašně rychlé. Bereničko sladká, něžná, úžnasná, tak brzy jsi odešla... chybíš nám :'( 

 

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode