Fotky prcků z vrhu C3! A další novinky ze života...

16.12.2017 18:42

Dnes jsem nahrála na web fotečky čtvrt-kanálnických miminek z vrhu C3. Mrkněte na jejich kouzelné album do "Pekelníčků k odběru". Všechna miminka již jsou zamluvena.

Dne 9.12. jsme se zúčastnili Vánoční výstavy v Brně. První vlak nám ujel před nosem, tak jsme museli dorazit o dvě hodiny později dalším spojem. Jela jsem jen na čumendu (zaspala jsem uzávěrku přihlášek), na členskou schůzi SOPky a na domluvené srazy a předání. S sebou jsem vezla naší Ufounku, kterou jsem "podstrčila" Mousevillce k uchovnění pod SOP. Dostala chovná s výhradou na 1 vrh (Ufo má jen VP, berk není úplně nejdokonalejší, nemá bílou špičku ocásku), ale tato chovnost nám bohatě stačí.

Dále jsem okamžitě zpovídala Sankarku, zda-li pak má doma pro Ufo vhodného frajera. A hle, má! První Ufounky vrh tedy bude jen na VP, protože její první ženich chovnost nemá, ale šlo mi hlavně o strakatou linii a nepříbuznou krev. Ufounku jsem tedy rovnou předala ke krytí. Jejím nastávajícím se stal dvouletý Agitar Sankari- Dumbo, agouti, spotted berksire (po blazed berkshire mamině). Takže doufáme ve strakáčky.

Na výstavě jsem si přebírala kloučka adopčátko, který poputuje k rodině Moničových jako Bossirkův kamarád. Taktéž se nám vrátil domů od pana Sáňky potkaní kluk Octavius z našeho vrhu O2, protože Octavius na stará kolena začal terorizovat svého parťáka Merrowa a postavil se i proti pánečkovi. Tak u mě nyní prochází převýchovou. A další zvířátko, které z výstavy frčelo k nám domů, byla Ufounky sestra Uhlobaronka, která jede na krytí k našemu Roderikovi.

Na výstavě jsme si příjemně popovídali, zaschůzovali a pokochali se krásnými potkánky.

 

12.12. mi Olga Sankari psala, že právě probíhá svatební noc Agitara a Ufounky :-) Těšíme se moc!

Včera 15.12. jsme měli smutný den. Věčným spánkem usnula naše krásná, miloučká, mazlivá a něžná, pusinkovací holčička Rees. Ráno jsem ji našla spinkat už napořád v hamaku v chumlu ostatních holek. Už byla pomalejší a poslední dobou mívala porfyrin u očíček a hodně spinkala, stáří jí dohnalo. Byla maminkou dvou krásných vrhů. Byly jí 2 roky a 3 měsíce. Rees, zlatíčko naše ocasaté, moc nám chybíš. Hlavně Oressa po tobě smutní :'(

Dnes zase máme pro změnu úraz. Bláznivá Strega se asi škorpila s holkama a výsledkem je zraněné pravé oko, docela ošklivý škrábanec. Tak šupky dupky na veterinu no... vyfásli jsme mastičku a mažeme...

 

Vzhledem k tomu, že naše potkaní dámy Adalind a Thalia asi podruhé maminkami být nechtějí, tak už se nějak pomalu vzdávám naděje, že by se mohlo podařit.

Takže jedeme dál. Na programu máme další plánované vrhy. Kdo by rád malého Pekelníčka, nechť mrkne do příslušné "plánovací" sekce.

Stále máme volné poslední dva chlapečky džungaráčky k adopci- oba v barvě saphire.

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode