Co se událo...

28.04.2016 10:52

Zas spousta novinek za poslední týden.

V sobotu 23.4. jsem se jela podívat na výstavu Česká myš do Prahy. Opět jen tak, nevystavovala jsem. Na výstavě mě okamžitě zneužili jakožto nosiče :-) Opět jsem si příjemně pokecala s ostatními chovatelkami, bylo to milé a fajn setkání a spousta krásných krysáčků k pokoukání. 

Vezla jsem na předání tři mláďátka z vrhu O2.

Později jsem si na Zličíně převzala od ChS Auspicata Leggada naší malou posilu do chovu- nádhernou platinovou dumbinku Oru. Moc děkuji paní Linhartové za báječné zvířátko.


V pondělí 25.4. jsme měli žel velmi nepovedený den. Již někdy v brzskych ranních hodinách nebo ještě v noci začala Rasputinka rodit. Vstala jsem v půl šesté a dívala se na ní, venku byla tři mrtvá miminka, všude spoustu krve, Rasputinka naježená, unavená a stále se potýkala s bolestivými stahy, které však nevedly k vypuzení žádného dalšího prcka. Následoval telefonát a transport na veterinu, kde ji vzali hned na sál. Rasputinka podstoupila císařský řez, kde z ní vyndali další 4 již mrtvá mláďátka, následná kastrace. Byla diagnostikována i cysta na vaječníku, dehydratace a masivní ztráta krve. Rasputinka si pobyla přes noc na veterině a ráno v úterý jsem si ji vezla domů. Stále je smutná, ježatá a sedí jak hromádka naštěstí. Nechce jíst, je slabá. Musím ji pomáhat a přikrmovat. Az následujících pár dní ukáže, zda se z toho zotaví. Tímto se omlouvám všem, kteří se těšili na prcka po Rasputince.


Včera- 27.4. v odpoledních hodinách porodila Rees 13 růžových uzlíčků. Máme 7 kloučků a 6 holčiček. Jedna holčička je menší, tak uvidíme, zda to zvládne, zatím se drží. Rees je skvělá maminka, vzorně kojí a svědomitě o špunty pečuje.


Cetinka stále bojuje s abscesem. Antibiotika ji nijak nepomáhají. Už nám docházejí síly :-( Nevypadá to moc dobře.








© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode