Co nového? Hodně práce, hodně starostí...

25.03.2018 17:47

Tak po dlouhé době se přihlašuji opět do administrace webu, abych s vámi sdílela naše radosti i starosti. Jsem na tom nyní s časem mizerně, protože lítám mezi svým salonem, brigádou v DEKu a brigádou v ZOD Opatovec a tak nemohu jezdit do Moravské Třebové ke svému PC tak často, jak bych chtěla. Přes mobil se do administrace stránek bohužel nedostanu, proto jsou teď trochu zanedbané a stále chybí fotky vrhu E2. Fotky jsou, ale stále na mé SD kartě ve foťáku, který jsem zapůjčila i s kartou na víkend kolegyni z práce, protože foťák nyní nutně potřebovala a ten její je rozbitý. Tudíž jsem dnes u PC, ale fotky s sebou nevezu, abych je sem nahrála. Jsem to ale hrozná, co?

Všechna mláďátka z vrhu D3 jsou již u svých majitelů.

Mám volného posledního chlapečka z vrhu E3.

Ve vrhu E3 máme:

Ervín Matěj- kluk, standard, american blue, berkshire. Již je u svých majitelů.

Edgar- kluk, standard, american platinum, berkshire. Zůstává doma.

Egon- kluk, dumbo, american blue, solid (bílé packy). VOLNÝ!

Ester- holka, rex-velvet, american blue, solid. Již u majitelky.

Erika- holka, standard, american platinum, berkshire. Již u majitelky.

Žel jsme měli v březnu i ztráty :'( A to dokonce dvě v jednom dni...

Začalo to Bojovníkem. 6.3. začal být divný, smutný, naježený, zalezlý, nešel ani k misce. Bolelo ho něco v tlamě, měl oteklou tvář. Na veterině jsme po důkladném vyšetření v mírné sedaci zjistili, že se jedná o zánět zubu- stolička vlevo dole. Takže jsme dostali ATB a nějaká analgetika a doufali. První den pil sám z napaječky a díky mému povzbuzování jedl masovou přesnídávku a trošku bramborové kaše ze lžičky, ale druhý den byl horší. Bohužel Bojovník už odmítal žrát a pít sám. Krmila a napájela jsem ho stříkačkou, ale musela jsem odcházet do práce, nemohla jsem si vzít volno a bohužel s sebou jsem ho na kole vzít opravdu nemohla. Ale aspoň vše spolykal, když jsem mu to dávala do tlamičky. A tak to šlo dál. 10.3., když jsem přišla z práce, mě čekal dost žalostný pohled. Jen ležel na boku a nereagoval, byl apatický a vláčný :-( Bylo to zlé.

Jako by to nestačilo, při pohledu do holčičí klece jsem se zhrozila nad tím, co to tam čouhá v košíku z chumlu tří potkanic. Když jsem z chlupatého klubka vytáhla Stregu, bylo to jasné. Výhřez dělohy. Asi si dokážete představit, že jsem se chytla za hlavu a úpěla, jako kdyby mě někdo mučil. No co se dalo dělat, musela jsem okamžitě posbírat oba moje marody do přepravek a frčela s nimi na vet. Bojovník byl na tom už opravdu špatně, ta cesta mu rozhodně neudělala dobře a když ho veterinář viděl, doporučil mi ho dál netrápit. Po krátkém vnitřním boji sama se sebou jsem nakonec souhlasila. Bojovníček byl uspán 10.3. odpoledne.

Strega musela na operaci, podstoupila v podstatě kastraci. Operaci zvládla, probudila se, ale byla stále taková slabá a dezorientovaná. Domů jsem si vezla mrtvé tělíčko Bojovníka, abych ho mohla pohřbít jak se sluší a malátnou Stregu zabalenou v ručníku s termoforem. Stregu jsem umístila na marodku do tepla, její stav se ale nijak neměnil. V pozdějších večerních hodinách jsem byla jako obvykle venčit Bernadettu... po návratu z půlhodinového venčení jsem ale našla Stregu ležet už bez známek života :'(

Dne 20.3. odešel na Druhý břeh také náš dědoušek Thranduil. Stále byl pěkný, čilý a ve skvělé kondici, o to víc mě zasáhl a vyděsil jeho náhlý odchod. Byly mu 2 roky a 3 měsíce. Sice to byl už v podstatě stařík, ale rozhodně nevypadal na to, že by se mu chtělo umírat. Asi jsem už trochu paranoidní, ale pro jistotu jsem jeho tělíčko odvezla na veterinu s žádostí o pitvu. Pitvou bylo zjištěno, že zemřel na mrtvici. Jinak měl orgány zdravé, trávení v pořádku a dobrý výživový stav.

Bojovníku, Strego, Thrani... je mi to moc líto, chybíte mi...

Stále se snažíme o krytí Xainitky a June. Xainitce jsme změnili samečka, protože s Ďáblem opakovaně nezabřezla, i když jsem je viděla se pářit. Zkusila jsem jí dát našeho Triglava. Ke krytí došlo a Xanitka se zatím znovu neříjila, tak uvidíme, třeba se povedlo. To se dozvíme za pár dní, zda jí začne růst pupík. U June to tedy moc nevidím, zkoušela jsem už třikrát a stále nic.

No tak jedeme dál. Plánujeme jarní vrhy. Můžete nakouknout do příslušné sekce.

 

 

 

 

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode