A přece jedna významná radostná událost!

27.09.2016 09:10

V sobotu 24.9. naše ChS dosáhla jednoho zajímavého prvenství. Poprvé jsme do ČR importovali AMERICKÉHO MODRÉHO LONGHAIRED SATIN POTKÁNKA. Je jím samička od našeho slovenského souseda a mého dlouholetého "spolupracanta" Lukáše Jakla- ChS EzelloharRat. Jsem unešena tím kovově lesklým kožíškem, který připomíná vyleštěnou břidlici, a nemůžu uvěřit tomu, že mám doma takový poklad. Navíc má úžasnou povahu, je kontaktní a miloučká. Čekala jsem na toto zvíře sedm let! Hip hip hurá! Znamená to pro mě opravdu strašně moc.

Dále jsem si dovezla od Lukyho další tři miláčky. Samičku americkou modrou velveteenku, ruského stříbrného longhaired kluka (který je mimochodem momentálně jedním ze dvou LH ruských stříbrňáčků v ČR) a dumbatého aguti blazedíka. Jsem pyšná, že u všech těchto výjimečných zvířat koluje v žilách "Pekelnická" krev. A to je důkaz, že spolupráce mezi chovateli se vyplácí ohromnou měrou.

Díky, Luky, za báječný den v Bratislavě a skvělá zvířátka, která posílí naše řady. Doufám, že tato událost zvěstuje veselejší zítřky po tak smutných událostech z poslední doby.

© 2009 Od Pekelného Strážce - Všechna práva vyhrazena!

Vytvořeno službou Webnode